WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

5 THINGS YG *WAJIB* ADA IN MY HANDBAG

Views
ASSALMUALAIKUM (:

Sebenarnye frh takde idea na update ape nih (: so, dsbbkan kegatalan tgan nak update jugak, update la ^^
Bagi kaum wanita, ape 5 bnde pnting yg mesti ada dgn korang ? dlm bag ? or, brg2 yg korang bwk ke mane2 sajela korang pegi / .Kalau frh, sepenuh-penuh beg tgan tuh, mcm2 brg frh bwk . especially brg2 make up mmg penuh la dlm beg kan -.- but, 5 bnde pling pnting  bgi farah ialah :



 COMPACT POWDER



ok. Compact pwder mmgg frh bawak ke mana2 frh pegi. kalau takde, mmg  rasa mcm susah hati je. compact  powder lagi penting dri nsetttt ! seriously .___. mybe org laen lebih pntingkan nset dri bnde lain kan ? 



 LIP BALM 



NI barang kedua paling penting . mmg kene selalu ada walau mana pun frh pegi . sebb bibir farah mmg selalu kering -.- so, bnde ni la penyelesaiannya. oh, be4 that, beli la maybelline nih ! best ! warna dia lawa . farah suke ^^ hehe . sempat lagi promote . 



  HANDPHONE



MY handphone (: mmg kene bawak la. mmg penting ke mana2 je kan (:



 MASCARA



- Tiap kali keluar, mmg selalu pakai. nak blink blink kan bulu mata :P haha . 



  BLUSHER



- This is the last thing yg wajib ada dlm bag (: 





THANKS FOR READING!

2 Comments:

Onitsuka_hana said...

kalau hana, hana akan bawa purse, handset n perfume saiz kecil :)

♥ نورالعزة said...

Kak Farah tak bawak purse ke ?