WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

JENIS ENTRY2 BLOGGER (:

Views

"ENTRY MEREPEK MAKAN KEREPEK"

Harini, just nak cerita kat korang pasal entry2 blogger2 sekarang (: entry ni tiada niat utk memperkecilkan sesiapa atau membuat anda terasa . jum baca (:


 ENTRY LUAHAN  PERASAAN




- " Sabar je la aku dgn minah ni. dah la muka tak lawa. ada hati nak curi boyfriend aku . mcm bodoh ! sdar la sikit diri kau tu. nak curi2 bf aku . takpayah la nak terhegeh-hegeh dkt laki aku. bitch !




 ENTRY CINTAN CINTUN



"  B, thanks tau beli kat baby baju tuh . baby suka sangat2 . cantik sgt. baby suke sgat keluar dgn hubby tadi. thanks belanja bby tuh , ini. baby sayanggg hubby sangat2 . muah ! :*




 ENTRY MAKAN MAKAN



" Harini lauk makan malam aku, ikan . semalam , aku makan blablablabla. sedap woo. besok aku makan blablabla -.-



 ENTRY TANPA KATA



  ENTRY ARTIS2



" Eii. tah pape tah  lisa dgn yusry ni . dah la tak sesuai . baik bagi dekat aku . lagi sesuai dgn aku "




K. BAIKLAH . MANE 1 KORANG ? ACTUALLY , NI BUKAN SEMUA NYE LA (:  ADA LAGI JENIS2 ENTRY LAIN. JUST FARAH MALAIH NAK TAIP :B muehehe




THANKS FOR READING!

0 Comments: