WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

BILA PEREMPUAN JATUH CINTA ...

Views

Apa yg prmpuan buat bile dia minat seseorang ?


  A -Z DIA NAK TAU
- Semua pasal laki tuh semua di nak tau . suka makan apa, tinggal mana, kawn dgn siapa , semua dia nak amek tau . Hari2 dia stalk fb korang nak tau updates pasal korang . Kadang2 bnde yang kecik2 pon dia tau pasal laki tuh .




 TARIK PERHATIAN
- Seboleh bolehnya dia nak tarik perhatian korang  . n, Dia akan buat apa saja utk buat korang sedar aka kehadiran dia . hoho. -,- tapi tak semua mcm ni. ada sesetgah jela yang mcm tuh .




 POT PET POT PET PASAL LAKI TOH
- Hari2 dia akan cerita dkat kawan dia pasal laki tuh. sampai kadang2 kawan dia pon naik jemu .Bila dia nmpk org yg dia suka pon, dia akan cerita berulang-ulang laki kat kawan dia . Ape yg dia nampak kat korang, semua dia kan cerita kat kawan dia .




  BILE DIA NAMPAK ...
- Bila dia nampak org yg dia suke tuh, hati dia mule lah mcm nak meletop. rasa mcm nak melompat sana sini. Dia je yg tau mcm mana suka dia waktu tuh. walaupon , mereka berada di sekolah yg sama -.- walaupon hari2 nampak, mcm tuh je la reaksi dia. gembire tak terkate .



  HARI2  DOK USYA !  -,-
- Haih. ni lagi 1 penyakit yang farah sendiri pon tak boleh nak elak . hoho. hari2 pegi sekolah, mesti kene nampak dia. kalau sehari tak nampak, rasa tak puas >.< Then, mula la mood tak kena .



* Banyak lagi nak tulis sebenarnye, tapi sikap kemalasan menguasai diri. ayat pon pendek2 je. sorrey *


THANKS FOR READING!

5 Comments:

Aznie Syahzany said...

Taw x perw...Aznie pown setuju...CFoz semua tuwh memang aderw dalam diri niew...he3

nadia raf said...

yang mengena dengan diri ni tuh pernyataan yg pertama dan terakhir jerk.. ahaha

fatin amalina husna said...

setuju..hak3..
yg pot pet pot pet x rsanya..xnk dya hlg sbar ngan kita..haha..

Anis Athia said...

so true..tapi waktu zaman sekolah menengah je la..sekarang dah matured sikit..lol

Ainee said...

ainee setuju sangat2..