WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

~ SARDIN OH SARDIN ~

Views


HYE :) da lame frah ta update kan kan ? kite bz la.. n takde idea na updte ape sebenanye.. but, tgan ni gatai jugak na update .. okey, byk bnde nak story kat korang.. but, bukan la interesting sgat pon.. nak bace , bace la :) tanak bace pon takpe :I

nih na cite pasal jumaat lepas, my prents takde kat rumah.. so, perut ni kebuloq nak mkan.. tapi ngade2 tanak mkn nsi ng telur.. na ada lauk jugak .. so, cari punye cri, jumpe la tin srdin yg terselit celah2 brg dlam almari .. so, menggedik jugak nak mkan sardin, but, ta reti nak bukak tin.. (ta pena bukak tin sblom nih ) tapi tin minuman reti la -,-

so, disbbkan perot da menyanyi, frah pon cri la pembuka tin dlam laci.. then, jumpe la pmbuka tin nye .. so, frah dgan semangat nye , cube la bukak, tekan punye tekan, ta reti.. sebenanye, cre pegang pembuka tin tuh pon ta reti -,- men hentam aje.. ketuk punye ketuk, tekan punye tekan, tin tuh tade respon langsong -,- nak je ckap ngan tin tuh ,

wahai tin, buleh tak kamoo membuke kan dirimu sndiri tanpa mgharapkan bantuan saya ., memandangkan perut saya telah teamat kebulur -,-

tapi, ku sedar  bahwa tin itu memang tidak akn mmblas kata2 ku itu.. dgan itu, frah tros smbong balek keje tadi .. kali ni, frah ambek 'anak' lesung.. tau kan ? kalo taktau , buat2 tau -,- frah ketok kat pembuka tin tuh .. susah nak jelaskan.. peluh2 farah buat .. 30 minit mase berlalu, dan nak tgok hasilnye ? ni la hasilnye, tin sardin pertama yg frah bukak


0ke. tolong jangan gelak -,- 30 minit cubaan frah bukak, dye jadi mcm ni ..

then, bile nak klua kan ikan nye, punye la susah.. ikan dye ada yg hancur frah pegy jolok2 -,- astagar.. mmpos kalo org tau .. .. then, cubaan utk buka tin sardin yg ke-2 pulak ..,
dye jadi macam ni ..



ha ! tgok2 ! terer tak frah bukak ? :P elok je.. walaopon ada la cacat cela sket2 .. hehe.. 

lepas ni, jgan harap frah nk bukak tin lagy ! sbb mmg menyakitkan tgan + bepeluh2.. + ambil mase 1 jam utk bukak 2 tin sardin o.O ta pena dibuat dek org kan .. tapi takpe.. frah da reti bukak tin sardin .. hoho.. kecoh je aku nih.. pasal tin sardin pon nak cite kat org -,- 

then, da bukak, klua kan la ikan2 nye, frah msk bagai, brula dpat isi perut yg kebulur tuh (: dpay jugak mkan setelah berperang di dapur dgan tin sardin.. 


frah suggest la kan, tapayah la letak sardin dlam tin tuh .. buat frah susah je nak bukak -,,- tade ke jual sardin dlam plastik ke, polisterin ke ? -.- ada tak ? ptot buat .. :D


------------------------------------------------------------------------------


OH YA ! arituh kite dapat DOMO from yayank kite :D hoho.. thanks awak , kite suke >.< 
kite pnggil dye BABY DOMO .. sebab dye comel >.< mcm awak jugak ! ekekeke .. :P




WRITTEN BY , 

FARAH (:

THANKS FOR READING!

0 Comments: