WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

DIA KATA BLOG AKU BUROK ! TERIMA KASEH :)

Views



wehee.. pada suatu ptg yg dingin, ku meng'CEK' blog ku.. saje2 nak bukak.. bukak gune nset .. hen, jenguk2 kat shoutbox , jumpe bnde alah kat atas tuh :) bley tgok sndiri la kan .. 

terima kasih atas kutukan anda :) saya amat menghargainye.. suke weyh , mang suke pon ko ckp mcm tuh.. mcm blog ko lawa sgat // kalo burok, bley berambos, aku tak eran pon org nak ckp ape sal blog aku.. tak cntik ke, ape ke.. blog aku, suka hati aku la kan ! kalo ye pon, tapayah la smpe ckp mcm tuh.. ko pk aku takde perasaan ke weyh ? aku kalo bw pon, blog org tuh burok mcm mne pon, aku takde la smpe kutok mcm ko.. p brmbos kalo tak suke ! 

sekian .. wa panas ni beb !


na tgok blog NANA yg 'CANTEK' sgat tuh ? bley tgok>> SINI




THANKS FOR READING!

5 Comments:

acheeqa farhana said...

EE..PUAKANYA MULUT..HUHU

~ FaRaH izzAtY ~ said...

@acheeqa farhana

tuh la .. takpela.. bia je la dye.. asalkan dye bahagia :D

Hafiz Dno said...

ayat xde lapik langsung :/

Me! said...

@*&##)*#!)@*(!#&^# giler orang tu tuh...=='

Nani said...

aih. buta ka apo dia ni? punyalah cantik blog akak ni! heh!
p/s : Nani suka sngt blog akak. slalu singgah sini. bnyk info menarik. =D