WELCOME THERE !! THANKS 4 VISITING !! YOU'RE NOW IN MY WORLD :) WILL HIT U BACK :D MY BLOG , MY RULES !

AWAK, SAYA DAN FACEBOOK

Views




awak,
sebelum awak datang,
saya mencari cari siapa yang sudi
menerima kasih & syang saya

awak, 
hidup saya sungguh sunyi
saya post status pon mengarut-ngarut aje setiap hari
teruk kan saya dulu, awak

awak, 
pertama kali kenal awak
walaupun kite cume teman facebook
saya suka bergurau dgan awak
awak pulak selalu ambil berat tentang saya


hari-hari saya online
semata-mata nak online ngan awak 
walaupun awak cuma ucap 'HI' kat saya
saya tetap manfaatkannya dalam diari saya


saya rasa bagai hidup semula
TERIMA KASIH awak!

awak, 
ingt tak awak cakap,
awak suka berkawan dgan saya
saya rasa macam dunia neyh saya yg punya!!
TERIMA KASIH lagi, awak !

awak,
saya teringin sangat nak berjalan sebelah awak
saya nak berbual dgan awak
saya nak tgok wajah dan senyuman awak

awak, 
saya sayang awak
1 hari, kite declare couple
gembirenye saya bersama awak
walaupun kite jarang ley texting,
tapi saya selalu sayang awak

awak,
bile time cuti,
hari2 kite texting kan awak ?
sukenye saya bile awak balek 
rase mcm awak sentiasa ada dgan saya 

awak,
awk ingt tak kite pena jugak gaduh
psal bnde2 yg ta spatutnye
tapi akhirnye
kite baek balek

awak, 
19 sept 2011,
genap setahun kite kapel awak
saya masih sayang kan awak
mcm mase mule2 kite kenal 
TERIMA KASIH AWAK !!



THANKS FOR READING!

0 Comments: